مدیریت بازاریابی

Image result for marketing

بازاریابی است در مورد برقراری ارتباط ارزش یک محصول، خدمت یا نام تجاری برای مشتریان و مصرف کنندگان به منظور ترویج و یا فروش این محصول، خدمات، و یا نام تجاری. قدیمی ترین - و شاید ساده ترین و طبیعی ترین شکل از بازاریابی - کلمه از دهان (WOM) بازاریابی، که در آن مصرف کنندگان انتقال تجارب خود را از یک محصول، خدمت یا نام تجاری خود را در ارتباطات روز به روز با دیگران است.

این ارتباطات می توانید البته به صورت مثبت یا منفی. در سالهای اخیر، اینترنت یک پلت فرم برای جرم، بازاریابی WOM الکترونیکی (e-WOM) با مصرف کنندگان به طور فعال در بررسی درگیر، امتیاز در کالاها و خدمات را فراهم کرده است. در برای سود شرکت هدف اصلی از بازاریابی برای افزایش فروش محصول و در نتیجه سود این شرکت. در مورد بازاریابی غیر انتفاعی، هدف این است که برای افزایش را به بالا از خدمات این سازمان توسط مصرف کنندگان یا مشتریان آن است.

دولت ها اغلب بازاریابی اجتماعی استخدام برای انتقال پیام با هدف های اجتماعی، مانند یک پیام بهداشت عمومی و یا ایمنی، به شهروندان است. در برای سود بازاریابی شرکت اغلب به عنوان پشتیبانی برای تیم فروش تبلیغ پیام و اطلاعات به مخاطبان هدف مورد نظر عمل می کند. تکنیک های بازاریابی شامل انتخاب بازارهای هدف از طریق تجزیه و تحلیل بازار و تقسیم بندی بازار، و همچنین درک رفتار مصرف کننده و ارزش تبلیغات یک محصول به مشتری است.

Image result for marketing

از نقطه نظر اجتماعی از این دیدگاه، بازاریابی ارتباط بین مواد مورد نیاز جامعه و الگوهای اقتصادی آن پاسخ فراهم می کند. بازاریابی ارضا این نیازها و خواسته از طریق توسعه فرایندهای تبادل و ساختمان از روابط بلند مدت. بازاریابی می تواند در نظر گرفته شود یک ازدواج از هنر و علم (مانند علوم رفتاری) اعمال می شود و با استفاده از فناوری اطلاعات است. بازاریابی در شرکت ها و سازمان ها از طریق تکنیک های مدیریت بازاریابی استفاده می شود.

کلمات کلیدی مرتبط: منشی آشنا به کامپیوتر , منشی مدیرعامل ماهر در منطقه چهارده , استخدام دندانپزشک , حقوق یک راننده جاده چالوس مسلط به زبان اسپانیولی , تکنسین رادیولوژی , ریخته گر شهرجدید پردیس , منشی ،مسئول دفتر , تعمیرکار دزفول , معلم کودکان خاص , مدیر عامل سایت در ولنجک ,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.