مبادله و بازار بازاریابی
از زمانی آغاز میشود که فرد میخواهد نیازها و خواستههایش را از طریقی که آن را مبادله میگویند، ارضا کند و بازار عبارت است از محلی برای مبادلات بالقوه. درواقع بازاریابی به معنای کار کردن با بازار است.
بازاریابی
بازاریابی دارای ۹ بخش است: ۱-بازارگرایی ۲-بازار شناسی ۳-بازار یابی ۴-بازار سازی ۵-بازار گردی ۶-بازار سنجی ۷-بازار داری ۸-بازار گرمی ۹-بازار گردانی
وظایف مدیریت بازاریابی
شناسایی و ارزیابی عوامل محیط بازاریابی شناسایی و تجزیه و تحلیل فرصتهای بازار بخشبندی بازار یا Segmentation انتخاب بازار هدف یا Segment Selection جایگاهیابی در بازار یا Positioning طراحی و توسعه آمیزه بازار یا آمیخته بازار (آمیزه بازاریابی) "Marketing Mix" که به آن 4P یا 7P گفته میشود تهیه، اجرا و کنترل برنامههای بازاریابی افزایش آگاهی برند و بالا بردن سطح شناخت برند و تقویت برند
کلمات کلیدی مرتبط: کارشناس/مدیر روابط عمومی , استخدام پیک موتوری قزوین دارای گواهینامه , استخدام منشی مطب تهران , منظریه پیک مخصوص پزشکان , کارشناس/مدیر فروش , لوله کش اندیمشک در بهترین نقطه شهر , مدیر منابع انسانی , رشته مهندس صنایع دزفول مخصوص پزشکان , استخدام مازندران , منشی در منظریه ,