X
تبلیغات
رایتل

توسعه یک استراتژی رفتن به بازار

سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 10:27

توسعه یک استراتژی رفتن به بازار

در مراحل اولیه توسعه یک استراتژی رفتن به بازار برای یک محصول جدید و یا یک سرویس، شرکت در ابتدا انجام تعریف دقیق از بازار هدف. این شرکت برای تصمیم گیری، که آیا آنها در حال حاضر یک آینده نگر در مشتریان پایه مشتری خود را با استفاده از خدمات مختلف اما. [3] پس از تعریف بازار، محصول و یا خدمات تحقیق تا نتیجه قطعی شده است در چه گزاره ارزش خواهد بود ساخته شده است. پس از آن شرکت تعیین استراتژی قیمت گذاری آن است. این بسیار چالش برانگیز است تصمیم بگیرید که چه استراتژی قیمت گذاری به دنبال به عنوان آن را از یک محصول یا خدمات به دیگر متفاوت است، و یا حتی زمانی که محصول یا خدمات به همان اما باقی مانده است تغییر استراتژی، مانند تعویض به قیمت گذاری مبتنی بر اشتراک (به عنوان مثال برای این تغییر عمده ای از نرم افزار Adobe از فروش نرم افزار کریتیو سوئیت خود را که شامل محصولات همه ادوبی مانند فتوشاپ و Illustrator است، به یک ماه 50 به ازای هر $ خلاق ابر و دیگر برنامه های مختلف اشتراک). [4] علاوه بر این، انتخاب توزیع و بازاریابی راست کانال به دنبال ارتقاء، مراحل بسیار حیاتی در استراتژی رفتن به بازار است. یک شرکت تصمیم دارد مدل توزیع را انتخاب کنید، چه نوع حمایت و خدمات مورد نیاز و پرداختن به امکان ایجاد یک مزیت رقابتی است. [5] پس از آن، این شرکت تصمیم می گیرد که چگونه از آن است که به ترویج محصول و یا خدمات خود را و چه نوع بازاریابی مبارزات با نفوذ ترین به دنبال

کلمات کلیدی مرتبط: آشنایی با رشته مهندسی بهداشت حرفه ای , سایت ساندویچ زن در تبریز در منطقه عالی , شرح وظایف مدیر بازاریابی , منطقه نوزده فیلمبردار با شرایط استثنائی , استخدام مهندس نرم افزار , درآمد یک صافکار بندرعباس , مهندسی مواد و متالوژی , مهندس برق ایران زمین در محیطی آرام , مدیر خرید و تدارکات , قلهک مهندس سخت افزار در بهترین نقطه شهر ,

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.